Інженери прорахувалися: розкрито небезпеку ковпаків на колеса Tesla Cybertruck
У новенькому електропікапі Tesla Cybertruck виявили серйозний недолік. Інженери компанії прорахувалися, створивши накладки на колеса, які пошкоджують гуму.
У Tesla Cybertruck виявили недолік: що відомо
Так, YouTube-блогер із ніком T Sportline вирішив зробити огляд на авто, і виявив проблему, яка стосується аеродинамічних ковпаків на колеса. У Tesla їх додали для зниження опору повітряних потоків під час їзди – це знижує витрату електрики.
Однак, сам ковпак помітно шкодить гумі, особливо позашляховій зі “злим” протектором. Під час їзди покришка згинається і випрямляється і треться об ковпак на нерівностях. Через деякий час покришка просто стирається на місці контакту.
Блогери зазначають, що на їхній гумі з’явилися подряпини, але в підсумку покришка може бути порізаною, і це може бути дуже небезпечно під час руху. Помітні пошкодження покришки виявили всього через 3 тис. км їзди.
Не виключено, що на великій швидкості це може закінчитися ДТП.
Утім, вихід є – потрібно зняти аеро-ковпаки. Це зменшить запас ходу, але помітно збільшить безпеку транспорту.
До речі, на випадок ДТП, нові автомобілі в ЄС оснастять чорними скриньками. Це система, яка аналізуватиме дані транспорту під час пригоди на дорозі. Зміни допоможуть візуалізувати всі подробиці ДТП.
Читайте також
Перереєстрація авто в Дії: найпопулярніші моделі
Поділитися:
Наші мобільні додатки:
У новенькому електропікапі Tesla Cybertruck виявили серйозний недолік. Інженери компанії прорахувалися, створивши накладки на колеса, які пошкоджують гуму.
У Tesla Cybertruck виявили недолік: що відомо
Так, YouTube-блогер із ніком T Sportline вирішив зробити огляд на авто, і виявив проблему, яка стосується аеродинамічних ковпаків на колеса. У Tesla їх додали для зниження опору повітряних потоків під час їзди – це знижує витрату електрики.
Однак, сам ковпак помітно шкодить гумі, особливо позашляховій зі “злим” протектором. Під час їзди покришка згинається і випрямляється і треться об ковпак на нерівностях. Через деякий час покришка просто стирається на місці контакту.
Блогери зазначають, що на їхній гумі з’явилися подряпини, але в підсумку покришка може бути порізаною, і це може бути дуже небезпечно під час руху. Помітні пошкодження покришки виявили всього через 3 тис. км їзди.
Не виключено, що на великій швидкості це може закінчитися ДТП.
Утім, вихід є – потрібно зняти аеро-ковпаки. Це зменшить запас ходу, але помітно збільшить безпеку транспорту.
До речі, на випадок ДТП, нові автомобілі в ЄС оснастять чорними скриньками. Це система, яка аналізуватиме дані транспорту під час пригоди на дорозі. Зміни допоможуть візуалізувати всі подробиці ДТП.
Читайте також
Перереєстрація авто в Дії: найпопулярніші моделі
Поділитися:
Наші мобільні додатки:
Опубліковано: 05.02.24