У Facebook анонсували великі зміни: новин буде менше
Соцмережа Facebook перестане відображати вкладку новин для користувачів. Поки що зміни торкнуться тільки США та Австралії.
У Facebook зникне вкладка новин: подробиці
Так, про зміну заявили в Meta. У компанії зазначили, що у США та Австралії переглядають на 80% новин, і такий формат контенту становить лише 3% з усієї стрічки подій.
У Facebook поліпшать якості контенту у вигляді коротких роликів та іншого виду контенту, який переглядають користувачі. У сервісі вважають, що мережу використовують найбільше для спілкування.
Відомо, що вкладка Facebook News запрацювала 2019 року – ЗМІ платили за публікацію новин. Тоді свої матеріали публікували The Wall Street Journal, The New York Times і CNN.
Відомо, що 2023 року вкладку з новинами прибрали і в Канаді.
І поки Facebook скорочує низку функцій, конкуренти продовжують розширювати свої зв’язки з користувачами. Наприклад, наприкінці лютого в Telegram анонсували монетизацію контенту. Тепер власники великих каналів зможуть заробити за показ реклами, яку надаватиме сам месенджер. Зміни торкнуться майже 100 країн – схоже, що і новинка з’явиться в Україні.
Читайте також
Meta вводить платну підписку у Facebook та Instagram: озвучено вартість послуги
Поділитися:
Наші мобільні додатки:
Соцмережа Facebook перестане відображати вкладку новин для користувачів. Поки що зміни торкнуться тільки США та Австралії.
У Facebook зникне вкладка новин: подробиці
Так, про зміну заявили в Meta. У компанії зазначили, що у США та Австралії переглядають на 80% новин, і такий формат контенту становить лише 3% з усієї стрічки подій.
У Facebook поліпшать якості контенту у вигляді коротких роликів та іншого виду контенту, який переглядають користувачі. У сервісі вважають, що мережу використовують найбільше для спілкування.
Відомо, що вкладка Facebook News запрацювала 2019 року – ЗМІ платили за публікацію новин. Тоді свої матеріали публікували The Wall Street Journal, The New York Times і CNN.
Відомо, що 2023 року вкладку з новинами прибрали і в Канаді.
І поки Facebook скорочує низку функцій, конкуренти продовжують розширювати свої зв’язки з користувачами. Наприклад, наприкінці лютого в Telegram анонсували монетизацію контенту. Тепер власники великих каналів зможуть заробити за показ реклами, яку надаватиме сам месенджер. Зміни торкнуться майже 100 країн – схоже, що і новинка з’явиться в Україні.
Читайте також
Meta вводить платну підписку у Facebook та Instagram: озвучено вартість послуги
Поділитися:
Наші мобільні додатки:
Опубліковано: 03.03.24