Dark mode


A+ | Скинути | A-
Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: перевірений пробігом та українськими дорогами
Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: перевірений пробігом та українськими дорогами
Фейсліфт моделі Mitsubishi Eclipse Cross відбувся ще у 2021 році, проте модель досі є актуальною і продається на нашому ринку.

Mitsubishi Eclipse Cross – не новинка для мене, адже ми вже зустрічалися з ним на тест-драйвах, проте пізнавальним для мене виявився той факт, що пробіг тестового авто був уже близько 40 тис. км. А отже, у нас є змога побачити, як вже тривале знайомство автомобіля з українськими реаліями вплинуло на Mitsubishi Eclipse Cross.

Паралельно пройдемося по зовнішності та салону Mitsubishi Eclipse Cross, оцінимо його актуальність і зносостійкість, з огляду на пробіг.

Дизайн Mitsubishi Eclipse Cross

Не дивлячись на вік моделі, Mitsubishi Eclipse Cross залишається привабливим та сучасним, як на мене. Ось немає в ньому чогось застарілого, що впадало б в очі.

Якщо порівнювати з дофейсліфтовою версією, то оновлений Mitsubishi Eclipse Cross відрізняється новою концепцією передньої оптики, видозміненим бампером, решіткою радіатора та новою концепцією кришки багажника, без здвоєного скла.

Салон Mitsubishi Eclipse Cross

Якщо зовні Mitsubishi Eclipse Cross залишився сучасним, то ось про інтер’єр вже цього не скажеш.

Як і раніше, ви зустрінете тут багато глянцевого пластику, аналогову панель приладів і кнопки підігріву сидінь, які не змінюються вже десяток років.

Варто додати, що сам глянцевий пластик, очікувано, суттєво піддається впливу та дряпається, що ми й побачили на тестовому Mitsubishi Eclipse Cross. Особливо це стосується панелі довкола селектора КПП, тому, я б радив одразу поклеїти ці місця захисною плівкою – і буде вам щастя.

У всьому іншому я не помітив якихось явних ознак зносу чи недоліків, які б проявилися з часом. Так, звісно, сліди експлуатації є, проте все в межах норми.

Одразу відзначу і якість збірки, адже я не помітив жодних сторонніх звуків від елементів салону.

Якщо говорити про сучасність, то салон, звісно, просить більш сучасних рішень, як-от у новому Mitsubishi Outlander. І тут я більше про візуальні рішення, адже з технологічного погляду в Eclipse Cross теж наче є все.

Є підігрів керма, підігріви сидінь, підігрів вітрового скла, мультимедійний 8-дюймовий екран з Apple CarPlay та Android Auto. Є й камери кругового огляду, що дійсно зручно, хоч якість зображення й не найкраща.

Місця позаду цілком достатньо, а спинка дивана регулюється за кутом нахилу. Також позаду є підігрів сидінь.

Багажник в міру місткий, а його об’єм становить 437 л.

Техніка Mitsubishi Eclipse Cross

Тестовий Mitsubishi Eclipse Cross оснащений бензиновим турбованим двигуном об’ємом 1,5 л з потужністю 150 к.с. / 250 Нм, який працює у парі з варіатором CVT.

Спокійний ритм, плавні розгони, помірна динаміка – все це, як і раніше, для Mitsubishi Eclipse Cross.

Повний привід присутній, є кілька режимів зі зрозумілими назвами Normal, Snow Mode та Gravel. До цього додаємо кліренс майже 20 см і отримуємо автомобіль на всі сезони та типи покриття.

Якщо говорити про наслідки та вплив пробігу українськими дорогами на поведінку і стан Mitsubishi Eclipse Cross, то як такого я нічого не помітив. Автомобіль залишився збитим, без зайвих звуків, добре тримає дорогу. Підвіска комфортна, наші дороги витримує без особливих зусиль.

Тестовий автомобіль у комплектації Ultimate пристойно оснащений усілякими асистентами та системами безпеки: камерами кругового огляду, моніторингом сліпих зон, стеженням за смугою руху, адаптивним круїз-контролем та автоматичним дальнім світлом. Так, нічого надзвичайного, проте все необхідне є.

Скільки коштує Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross доступний в Україні у двох варіантах виконання – Intens та Ultimate.

Mitsubishi Eclipse Cross у комплектації Intens пропонується лише з атмосферним бензиновим двигуном об’ємом 2,0 л, варіатором CVT та приводом на передні колеса.

Вартість такої версії становить 1 239 000 грн.

Mitsubishi Eclipse Cross у комплектації Ultimate пропонується лише з турбованим бензиновим двигуном об’ємом 1,5 л, варіатором CVT та повним приводом.

Вартість такої версії становить 1 429 000 грн.

Підсумки

Якщо запитати мене про необхідність оновлення Mitsubishi Eclipse Cross, то відповідь буде однозначна – так. Особливо після зустрічі з новим Mitsubishi Outlander, огляд якого невдовзі з’явиться на нашому сайті.

Якщо запитати мене про вплив українських доріг на Mitsubishi Eclipse Cross, то відповідь буде проста і ствердна – наші дороги йому під силу.

Вирішувати, як завжди, вам.

Читайте також

Тест-драйв Nissan Qashqai E-Power: огляд гібрида та ціна в Україні

Всі новини від: fakty.com.ua

Поділитися:

Наші мобільні додатки:

Показів: 17033
Опубліковано: 22.03.24