Дрони для ГУР та підтримка ветеранів: з початку року у марафоні Єдині новини реалізовано 12 соціальних кампаній
За І квартал 2024 року в ефірі національного телемарафону Єдині новини було реалізовано комунікацію 12 важливих загальнонаціональних соціальних промокампаній. Ще 4 спеціальні промокампанії було ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.
У співпраці з державою було реалізовано наступні кампанії:
підтримка економіки: сплата податків, підтримка нацвиробника;
Кампанія Зроблено в Україні;
Міста сили;
Ти як? Програма ментального здоров’я;
підтримка ветеранів;
протидія насильству;
мінна безпека;
евакуація.
Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема йдеться про:
рекрутингові кампанії сил оборони;
промоція спецплатформи – LobbyX;
шеврони перемоги;
Нацгвардії – 10 років;
іміджеві ролики військ/служб.
Окремо команда телемарафону ініціювала та реалізувала ще 4 власні спеціальні промо кампанії:
Воюємо. Працюємо. Переможемо до другої річниці повномасштабного вторгнення РФ;
Воєнкори та колеги в ЗСУ;
Масштабний збір Дрони для ГУР;
Кампанія на тему свободи віросповідання Єдині у вірі в Україну.
У рамках зазначених кампаній було створено понад 132 соціальних ролики, які транслювалися в ефірі марафону 9100 разів. Це – 4550 хвилин ефіру.
Читайте також
З початку року – 50 млн грн для військових: рекордні збори Фактів ICTV в ефірі марафону Єдині новини
Поділитися:
Наші мобільні додатки:
За І квартал 2024 року в ефірі національного телемарафону Єдині новини було реалізовано комунікацію 12 важливих загальнонаціональних соціальних промокампаній. Ще 4 спеціальні промокампанії було ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.
У співпраці з державою було реалізовано наступні кампанії:
підтримка економіки: сплата податків, підтримка нацвиробника;
Кампанія Зроблено в Україні;
Міста сили;
Ти як? Програма ментального здоров’я;
підтримка ветеранів;
протидія насильству;
мінна безпека;
евакуація.
Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема йдеться про:
рекрутингові кампанії сил оборони;
промоція спецплатформи – LobbyX;
шеврони перемоги;
Нацгвардії – 10 років;
іміджеві ролики військ/служб.
Окремо команда телемарафону ініціювала та реалізувала ще 4 власні спеціальні промо кампанії:
Воюємо. Працюємо. Переможемо до другої річниці повномасштабного вторгнення РФ;
Воєнкори та колеги в ЗСУ;
Масштабний збір Дрони для ГУР;
Кампанія на тему свободи віросповідання Єдині у вірі в Україну.
У рамках зазначених кампаній було створено понад 132 соціальних ролики, які транслювалися в ефірі марафону 9100 разів. Це – 4550 хвилин ефіру.
Читайте також
З початку року – 50 млн грн для військових: рекордні збори Фактів ICTV в ефірі марафону Єдині новини
Поділитися:
Наші мобільні додатки:
Опубліковано: 19.04.24